Sunday, January 23, 2011

Parit + Telok Intan

Niat di hati aku en.hubby nak balik KL nak ikut jalan lama...tetiba idea dari kepala aku yang bernas nih terdetik langsung aku suarakan kepada en.hubby...

aku: Jom kita balik KL ikut Teluk Intan nak x?
en.hubby: Ok juga


maka bermula lah perjalanan kami ke Parit sebagai tempat tujuan pertama..sebab kat sini setiap ahad ada pasar pagi..best gila pasar pagi dia..aku last pergi masa sekolah2 dulu jer...

pas sampai kat parit aku tengok lengang ja pekan dia..apa hal..aku pi la tanya org..tup2 makcik tuh kata pasar pagi tuh dah tukar..jadi setiap isni...huh hampa harapan aku senah..so aku pun pi posing2 ja kat sungai perak nih..cantik juga view dia..



Pas dah puas aku posing2..kami teruskan perjalanan ke Teluk Intan...terus lunch kat sana... Nasi Kandar Gulam Rasul..en.hubby kat the best nasi kandar intown..humm taste n price not bad...


Perut dah kenyang..orang kata kalau mai Teluk Intan rugi kalau x tengok Menara Condong Telok Anson...huhu apa lagi aku pun pi la posing2 kat situ...nak gi menara condong Pisa kat Rome x dapat sbb x dak duit so sini je la yang aku mampu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...