Friday, October 1, 2010

Alpha & Omega VS Jinggo & Mischa


Tonite aku ngan hubby plan nak tgk ALPHA & OMEGA..cite anjing kat Alamanda..tp disebabkan aku terasa malas nak keluar..so aku plan nak meng'update' blog sj...

So apa kaitanya Alpha & Omega dengan aku kan? actually kat umah aku nih ada pets yg lebih kurang mcm Alpha & Omega nih..ianya pemberian adik ipar aku yang diberi nama JINGGO & MISCHA...mereka la pengubat hati kami di kala bosan..
Jinggo (Kiri) bersifat sedikit garang, pantang di usik terus nak marah..tp bila time dia lapar tersgtlah aggressive...Mischa (Kanan) pulak agak sedikit lincah dan x boleh duduk diam..dia ni suker mencakar..habis slipper aku rosak dek kerana dia..geram jugak kdg2...tp x per syg punya pasal..sabar je la... :D 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...