Sunday, October 17, 2010

Kerja Oh Kerja !

Weekend nih banyak sungguh kerja yang perlu disiapkan...sakit belakang aku di buatnya...semalam aku kebosanan sbb en hubby pergi klas..hari nih pulak jadual aku pack giler dari pagi untill now..nasib baik sempat update blog... :D ..

Ni lah gambar Sausage McMuffin yang telah digigit oleh aku
Dek kerana kekangan masa..pagi td aku x sempat nak buat breakfast..actually bukan x sempat tp malas..n tetiba perut terasa nak makan Sausage McMuffin kat McD...jadi aku nganjak la en hubby pergi ke McD...kitaorg drive thru jer..sbb kononnya kena balik cepat sbb byk keje nak siapkan....
Kopi Pekat untuk kesegaran sepanjang hari...
Ni pulak Hashbrown fav aku....yum yumm
Nie pulak kerja yang dok menanti...adoiyai.....



That's All for today..exhausted dah nih....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...