Friday, October 1, 2010

Menge'paww' di Hari Jadi


Today is my birthday, so en hubby pun meminta aku men'request' apa yang aku nak untuk hari jadi ku ini...so dengan berat hati (ceh berat la sgt), so aku minta dia belanja my fav tiramisu kat starbuck+marble cheese cake+mocha frappucino....kat Sunway Pyramid..

Tapi kenapa Starbuck jer? Naper x Chili's ke, T.G.I ker, hotel ker..humm sbb aku masih kenyang dek makanan Jamuan Hari Raya KPM tgh hari td..
Setelah aku puas mkn tiramisu tuh..seraya aku pun berdialog bersama beliau....
Aku: Sayang, x kan U belanja I mkn kat Starbucks je? 

En. Hubby: Kenapa? ada lagi ka yang U nak request?

Aku: Yes, Of Course...At Least belanja la I Shopping...

En. Hubby: Oh, boleh..jom la.. (Dengan muka yg agak terpaksa)

Aku: OK!, Luv u..Muah3...

Seraya aku pun mencari apa yg nak di 'paww'..akhirnya aku 'paww' beliau dengan 2 helai jubah...1 kaler purple 1 lagi kaler hitam...huhuhu..boleh aku buat pakai time raya haji nanti...thanks sayang sbb belanja I mkn, shopping.... :D

Dalam hati berbisik...humm nyenyak la aku tido mlm nih..(sbb puas hati dpt 'paww' en hubby)...
Bila perut dah kenyang, hati puas dah puas menge'paww'..en hubby pun bagi aku sekuntum bunga..(Wah Romantik juga en.Shahrul nih)..dan kami pun pulang...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...