Tuesday, November 2, 2010

Aku Mahu Rehat......



Hari banyak kerja yang perlu disiapkan..kire to do list aku hari nih banyak dan penuh...huhuhu..tekanan je.. mmg la bos x ada..tapi x bermakna kita x dak keje bila bos x ada kan? Horror rasanya kalu bos balik tanya pasal keje, then keje tuh pulak kita x siapkan lagi...scary doh...x leh bayangkan kalu dia tanya kerja yang saya bagi dah siap ke belum......

So aku pun membuat apa yang patut aku buat...pertama aku mengambil langkah membuat
TO DO LIST..so sng skit nak ingat apa yg perlu dibuat...maklumlah aku ni jenis pelupa...makin tua la katakan...

Dimulakan dengan Bismilah, di sudahi dengan Alhamdulillah....so aku pun siapkan beberapa dokumen yang perlu disiapkan....

Alhamdulillah kerja ku sudah berjaya disiapkan walaupun dalam keadaan tertekan..rasa mcm nak sakit jantung jer.. tapi ...Akhirnya siap juga...






So now aku mau rehat..walaupun td masa seeakan2 tidak cukup untuk aku mengejar kerja2...
Adakah aku perlu pergi bercuti bagi merehatkan minda aku yang serabut dek keja2? hummmmm.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...