Monday, November 1, 2010

Best ke Village View, Kajang?

Hari itu balik je kerja, aku n en.hubby decide nak mencuba makanan yang berada di Village View, Kajang...
So kami pun meluncurkan SLK en.hubby ke sana...mula2 dlm hati terdetik juga..sedap ker...tp klu x cuba x tau..baik cuba..kalu sedap leh mai lagi...kalu x sedap lepas ni bye2 la...

So ini lah menu & suasana di Village View itu...
Clockwise: The Entrance, Menu, Tom Yam Campur, Sate Daging + Ayam, Nasi Goreng Seafood & Nasi Grg Udang
Antara Menu yang kami Order pada malam itu:-

Nasi Goreng Udang - RM 6.00
Nasi Goreng Seafood - RM 6.00
Tomyam Campur - RM 6.50
Sotong Bakar - RM 7.00
Sate Ayam + daging - RM 0.70 secucuk
Air Tembikai - RM 2.90
Air Lemon - RM 2.90

Pendapat aku sebagai seorang customer (Customer Always Right)....x der lah sedap mana..biasa2 jer..kalu 5 bintang aku bg 2 je kot...huhu...mungkin bukan taste aku kot...citarasa kita berbeza2kan..so mungkin korang kata sedap kan..sedap atau tak is subjective..so kesimpulannya (kita huraikan apa yang tersimpul..huhu) pada aku x sedap mana pun setakat Nasi Goreng Reheat baik x yah...huhu..dah tuh mahal..kalu mahal sedap x per..tp hampeh..kami pulang dengan rasa sedikit keciwa... :'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...