Monday, November 1, 2010

Makan - Makan bersama Saya

Aku ni suka sgt makan..dan mencuba makanan....seronok rasanya kalau dapat makan..nak2 pulak kalau makanan tuh fav aku..huh heaven rasanya...

Memandangkan opis en.hubby ngan opis aku pun dalam 5min jer perjalanan, jadi time lunch tu kami pun decide untuk makan bersama2...tanpa berfikir panjang aku belanja en.hubby makan Nasi+Asam Pedas Ikan Merah kat Coffee Village, Putrajaya...huh TERBAEK WOK...

Suasana kedai yang sangat menarik....
Aku rasa korang yang belum cuba patut cuba kedai nih..macam-macam ada (cewah promote la pulakkan)...Kedai ni ada WiFi..ada western food and bulan pose ada buffet...(tp aku x pernah lak try dia punya buffet)....

Restoran ni sebelah dia ada kolam memancing..so sapa nak memancing pun boleh..tp aku n en.hubby selalu cakap na cuba memancing kat sini..tp smpi hari nih x tertunai2 lagi...huhuhu

Ni Menu Set Makan Tengahari
Set makan tengahari ni ada 3 set x silap aku..ala2 combo gitu...Nasi+Asam Pedas or Kari Ayam+ Air...
So aku sangat enjoy the Asam Pedas... 

p/s: sori kualiti gambar kurang menarik memandangkan aku mengguna kamera handpon jer...aku punya 'NicK' (DSLR Nikon) tinggal umah daaa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...