Sunday, February 27, 2011

Johor Trip

Hari ini merupakan hari ketujuh aku berada kat Johor Bahru..humm Johor Bahru pada aku sebuah bandar yang agak membangun..sbb banyak sgt jalan yang x siap lagi..dok repair ke..nak upgrade ke aku pun x sure..since aku dan en.hubby x tau nak makan kat mana..aku pun ajak en.hubby makan kat Restoran Singgah Selalu kat JB ni..yang aku dgr dia ada banyak cawangan..even pakcik taxi pun suggest suruh mai sini..or Singgah sini... :D

So kami pergi yang dekat dengan Hotel jer..location nyer opposite Danga Bay...menariknya restoran ni 24 hours..so korang boleh lepak sini sampai lebam Senah...Menu-menunya juga agak menarik..setelah acara belek membelek menu kami sebulat suara memilih untuk order:-

Makanan
Ketam Black Pepper
Ketam Masak Sos Istimewa
Shark Fin Soup
Kailan Goreng
Siakap Stim Asam

Minuman
Honey Dew with Ice

Lai Chi Kang
Sky Juice

Ini antara gambo yang aku sempat snap senah..yang selebihnya aku malas..sbb lapar nak mati...
Tengok menu je aku dah semangat...
Honey Dew yang sedap tahap dewa...kacang rebus as appetizer

Shark Fin Soup sebagai Appertizer kedua
L to R:  Ketam Black Pepper, Ketam Masak Sos Istimewa
Siakap Stim Asam...humm agak kureng...
Ko tengok senah ketam nih punya sepit ngalahkan lengan aku dah...
Selepasa selesai menjamu selera...huh kami pun round2 bandar JB ni..tp round ja x turun jalan2 pun..sbb perut dah kenyang..


Sampai Hotel terus tido...Selamat Malam Semua.... :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...