Tuesday, February 1, 2011

Selamat Ulangtahun Perkahwinan Mr Shahrul & Mrs Shahrul

01.02.2011..Genap 3 tahun aku menjadi isteri kepada en. Hubby..aku bahagia..so sambutan kali nih aku sambut dekat Palace of The Golden Horses...sbb aku dapat bilik setelah medical chek up...kata member of the club..so inilah yang aku kata tadi.. medical check up sambil bercuti..sapa nak tau pasal pakej or insurance yang aku amik nih call aku sekarang k... :D

dah senah aku malas nak tye dah x larat..enjoy gambo2 jer k...


Fuhhh letih giler senah aku nak nyalakan lilin tuh...




Sila abaikan tulisan "Happy Birthday" pada lilin tersebut..dan kenapa ada 2 + 1 = 3..actually puas aku cr lilin no 3..tp x jmpa so aku amik no 2 + no1 jadi 3..so 3 tahun la.. :D


SEMOGA KEKAL KE AKHIR HAYAT..AMIN..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...