Tuesday, February 1, 2011

Medical Check Up

Trutt..trutt...Telefone ku berbunyi...

Aku: Halu....
Aweks: Puan, puan punya medical check up jangan lupa yer jam 9.30 pagi
Aku: Okeh, Beres

Terus drive pi Palace Of The Golden Horses..mesti pelik kan..kata medical check up tapi naper pi hotel pulak...actually Palace Of The Golden Horses ada Health Club sendiri...selalunya hotel ada Vacation Club je kan..tp ni lain..Vacation + Health Club...dimana anada becuti sambil ber'check up'..

Setibanya aku kat kaunter aku pun amik no..no ong aku 2042..then masuk bilik amik kunci loker..tukar uniform org sakit...huhu dah rs mcm makcik cleaner pun ada uniform dia...


Mula-mula amik darah...tup..tap..tup..tap...macam-macam aku kena check up...sampai la last sekali consultation dengan doctor..


Ni breakfast yang diberi setelah siap amik darah...



ni pulak lunch yang diorang bg untuk kitaorg setelah selesai check up..kalau mcm ni hari2 medical check up pun x per...


Next appoitment...

Alhamdulillah semua okeh...AKU SIHAT!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...