Thursday, December 2, 2010

Ke'BZ'ian

Ke'BZ'ian yang melanda aku..baru aku sedar dah sebulan aku x update the blog...arghhhhhhh tidak bz sgt ngan kerja...kalah Dato Seri Najib.....tapi last month (November) is busiest month for me..GILER...

Bz kadang-kadang tuh sampai nak lipat kain pun x sempat...balik rumah jer..terus flat....huh..what the terrible month!!!!!!....

Tuh belum kire kerja yang menimbun menanti keesokan harinya (di bulan Ramandhan  November).....sukernyerrrrrrrrr!!! grrrr!!! GERAM + TENSION

Humm macam ni lah kerja yang bertimbun kat opis aku...huhuhu sampai kadang org cr aku pun x jumpa (perasan kecik + kurus la tuh)
tuh x kire lagi orang asyik2 telefon, bos yang asyik2 menghilang x der kat opis...huhu kena back up..kena jawabkan apa yang orang tanya....ARGHHHHHH!!! bila lah aku nak kaya ni...leh dok umah x yah kerja..dok umah jaga duit jer....kan best....


Tp apabila december menjelma...aku kembali hepi..terasa hidup ini kembali bermakna cewahhhhh.. bermakna ker sbb masih banyak yang menanti..x tau lagi apa nak jadi nih..adakah kerja aku akan:-


A) Bertimbun seperti bulan lepas?
B) Disember akan jadi 'terrible month' sekali lagi?
C) Disember jadi 'busiest month' lagi?
D) All of the above... (rasa mcm jawab exam la pulak)
E) Akan tersenyum seperti spider nih...

Anything happen pun aku kena hepi... Be Happy.....huhuhuhuhu.. (aku mcm dah giler jer)...kena pura2 macam kita x der masalah..kena wat muka plastik kononnya kerja x banyak dan masih boleh tersenyum...(ternyata aku sudah giler).....

InsyaAllah aku akan menjadi orang yang paling hepi di antara mereka...aku percaya ada sinar dan cahaya dihujung terowong nih...(apakah???).....aku hepi..aku gembira..aku suka...sebab minggu depan aku akan bercuti....yeeehaaaaaaa....selamat tinggal meja ku... (ishhh naper ngan aku nih..giler ker?)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...