Sunday, December 12, 2010

Le Tour De Kuala Lumpur

 Semalam..pas balik dr Kuala Lumpur International Motor Show KLIMS aku tetiba teringin nak makan nasi goreng ayam akak kat Central Market...Perkh meletups...so aku n en.hubby terus shoot pi CM..menempuh pelbagai jem...huh x kisah asalkan dpt nasik grg itu..

 

Setelah selesai makan..aku n en.hubby pun terus la pergi me'round' seantero CM ni..maklumlah lama dah x mai sini...CM dah x macam dulu..Cm sekarang jauh lebih cantik dr dulu..dah upgrade..even the toilet pun dah lawa sgt..huhuhuh.....
 
 
 
Biasalah kalau dah berjalan2..sure kena beli souvenir kan..baru la thrill..hehhee..prinsip yang aku semai setiap kali berjalan kena beli at least 1 brg utk kenangan diri sendiri... (benda yg dipraktik kan wlpun pi kedai runcit dpn umah)

Cincin ni aku beli kat kedai SAKAI kat dlm CM..harga dia RM 12..tp abg tuh baik bagi aku RM 10 jer.(sbb aku beli dua)
Setelah penat membebel membeli kami pun pulang meninggalkan KUALA LUMPUR...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...