Friday, December 17, 2010

Sri Q Thai Steamboat

Jom JJCM (Jalan-Jalan Cari Makan) bersama saya....aku nak review pasal steamboat kat sini..humm rasa sedap juga..price pun ok.... RM 22++ Adult.RM 12++ Child...

Restoran ni ada banyak cawangan..anatara branch yang aku pernah pergi at Balakong dan kat Nilai..yang lain belum lagi..steamboat dia berkonsepkan BUFFET...tapi ala carte pun ada...so korang boleh la pilih...pendek kata macam-macam ada...satay pun ada, nasi goreng ada..kuih muih..bukan steamboat ja la....










2 comments:

  1. sedapnya...my fav tau..

    aku rasa masa balik aritu patut contact ko la tnya JJCM ni.Hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha..pasni ko boleh call aku..aku nih kuat mkn, kuat jalan, kuat gelak... huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...