Sunday, July 31, 2011

Jejak Jalanan: Langkawi - Part 2 (Cable Car)

Cable Car...humm aku ni jenis yang gayat sebenarnya..tp ni lah cara aku nak hilangkan gayat aku..klu x lawan gayat ni..tak ke mana la aku ni...baik dok dalam tempurung kalau takut nak cuba sesuatu toi x senah?...

Time aku naik sini cuaca macam nak hujan skit..aku redah ja..bila lagi kan..time ni aku dapat harga tiket 
RM 15.. sebab pas kul 5...klu sebelum tuh RM 30..


Muka macam teruja tapi takut sebenarnya..huhuhu


Alhamdulillah sampai juga..

Masa kitaorg sampai kat atas ni..kilat memang hebat juga la..sebab sampai2 atas terus hujan..x per bukan selalu redah ja..klu kena panah petir padan muka aku senah..



Alhamdulillah akhirnya sampai juga kat bawah..kalau tak mau kami semua kena turun ikut jalan tanah..sebab time kat atas tuh..cable car ni banyak kali gak la stuck kat atas tuh..cuak gak aku..yang pak arab dalam gondola aku ni asyik dok Astaghfirulallah...Masha Allah..mengucap semua ada..aku naik takut gak..insaf aku rasa...tuh lom wat Buggy Jumping lagi..mau tercabut jantung i..

 
Sebelum balik hotel lepak sini tengok sunset dulu...pastu kami ke Kedai Gulai Kalut...kenapa namanya Gulai Kalut?..humm jom ikut aku kita singkap apa yang ada di sebalik nama itu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...