Sunday, July 31, 2011

Jejak Jalanan: Langkawi - Part 1


Langkawi..here we come..humm dalam tahun ni ja dah 3 kali aku mai langkawi ni..tp dua kali tuh di sebabkan kerja..tapi kali ni...kita lupakan semua tuh...memandangkan lagi berapa hari ja nak masuk bulan posa...so kita enjoy n makan laksa puas2...

Ni hotel yang kami stay..De Baron Resort.. hotel not bad, service ok..view cun..kire oklah, what do you expect bila pi holiday..x kan nak bilik mcm kat umah kot..

Ni pulak keta yang kami sewa..RM 60 perday..tapi time ni bukan peak season so kami dapat sewa keta ni RM 120 for 3 days...jimat duit.. :D

 Ok...bila mai sini..mesti cuba Laksa Power Langkawi ok!...location nya berhampiran Airport..aku rasa ramai orang tau port ni..leh makan tepi laut lagi,...time ni aku siap jumpa Maya Karin lagi lepak mkn kat sini..sedapppp!!! Mesti cuba bila ke sini dan aku rasa macam nak mai lagi hanya utk makan laksa, pasemboq, rojak & cendol..pastu balik tanah besar balik..(Banyak duit ko Senah..pas mkn terus nak balik)...




Ko tengok senah, laksa, pasemboq, rojak & Cendol...humm malas aku nak cita..pi rasa sendiri baru tau...



So bila mai sini cari la lori kecik nih k...



Tak pun ko cari signboard ni..

 Restoran Thai yang terbaik yang aku pernah cuba di Langkawi..aku x tau kot ada lagi tmpt lain yang sedap kan..but form me Pulut Durian dia...perkhh !!!. terbaik kot...durian D24 tuh dia guna...humm sedappppppppppppp!!!!!
 

Ni pulak laksa kat depan Bayview Hotel Langkawi...humm laksa ni not bad juga sedapnya...so kalau rasa malas nak pi sampai kat airport...pi ja kat sini..tengah pekan...senang depan Maybank...

Ok..jom pi cable car lak pasni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...