Sunday, July 17, 2011

Jejak Makanan Part 1 : Edisi Durian Oh Durian

Hari en.Hubby dah nak balik AS...humm walaupun sedih tapi nak wat macamana kata Long Distance Relationship...macam ni lah...so x mo sedih2 senah..entry ni aku nak concentrate pasal  DURIAN... aku selalu dengar pasal buffet durian ni..tapi x pernah pi..so kali ni baru tersampai hajat aku..buffet ni kat SS2 PJ.. price  not bad RM 9.00 per Pax (Weekdays) tp aku pi weekend..so price lain skit RM 15 / RM 20 per Pax..so ko boleh pilih ko nak pakej yang mana senah..pada aku sama ja better amik yg RM 15 sudah la kot..

Cakap banyak x mo..ko layan gambo yang aku paparkan ni...

Depan Warung tersebut...
Korang akan dok kat bawah khemah ni..jangan risau khemah ni ada kipas..x kan panas punya...ala2 khemah kenduri pun ada..


Lihatlah senah..durian ni dia buka and lambakkan je kat depan ko..mengikut pengiraan aku dalam 8 biji juga la dia lambak kat depan ko..ikut ko la nak makan ker, nak mandi ker, nak main baling2 ker...eh kulit dia kalau buat scrub badan best juga kan...hilang semua sel mati... hahahahha

Okeh...kita tengok skit isi durian ni...mantap senah...

Kasik ZOOM skit...
Apa lagi SERANG!!!!!!!!!!
Aksi posing and gedik2 sure aku x lupa...posing itu wajib okeh...
Last but not lease.....Air Kelapa sebagai penyejuk badan...umpppp!!
Okeh...mesti ada yang nak pi sini kan..so aku bagi la hint skit k..warung ni terletak kat belakang balai polis Sea Park..sapa pernah pi Restoran Murni kat SS2, Pelita SS2, sure tau kedai ni kat mana..untuk UIA student yang pernah dok matrix kat PJ sure tau this place...tmpt dating2, shopping2...


 Akibat makan durian yang terlalu over....keesokannya aku..

--
--
--
--
--
--
DEMAM!!!!!!!!! ambik kau...

 Tapi aku dapat 2 hari MC....kire ni lah pengalaman aku makan durian paling teruk..sampai demam, muntah..semua ada..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...