Saturday, July 16, 2011

Jejak Jalanan : Kuala Lumpur

Penat...baru habis outstation semalam..huh outstation la sangatkan..setakat pi outstation kat KL jer...humm tp kire luar kawasan la juga kan..luar dari putrajaya...huhu..

Hari ni aku hepi senah walaupun penat..sebab en.hubby mai sini dari AS...humm besh2...leh jalan2, makan2..kami stay kat hotel kat jalan munshi abdullah..nama hotel tuh x ingat la..tp ni lah bilik dia..makanan kat sini not bad..penginapan pun ok..rate pun ok..dekat ngan jalan TAR lak tuh (3min jalan kaki)....senang ko nak shopping raya senah...




Ini antara makanan yang dihidangkan kepada kami oleh hotel tersebut pada malam ketibaan kami..
Clockwise: Rice+Butter Prawn (sedap sgt)+fish fillet+brokoli, Lamb Chop, Nasi Kandar+sambal sotong+kacang pjg goreng+ayam masak merah+lam, Kupang goreng sambal (yang ni mmg sedap nak mati)

Breakfast:
Pagi tuh en.hubby ajak aku makan nasi lemak kat Jalan Raja Abdullah..kire2 1.5km dari hotel...for me nasi dia rasa biasa ja..sama macam nasi lemak yang lain..maybe bukan taste aku kot..tapi orang ramai gila kat sini..mungkin taste diaorg kot kan senah..


Nasi lemak + Nescafe Tarik+Nescafe Ais (En.Hubby)- Alhamdulillah

Minum Pagi:
Selepas selesai makan kami pi IKEA pulak...hummm...bila dah sampai sini apa lagi shopping raya..tp biasa la aku akan highlight kan pasal makan je..kali ni THE SOYA SHOP..kat Ikano Power Center..aku suka pi kedai ni sbb tau fu fa dia banyak pilihan..ada logan, ada kacang merah..macam2 la..smoothies dia sedap juga..nak2 lagi smoothies soya + dragon fruit..yummeh!!!! humm banyak pilihan lah senang cita..klu nak tau lebih ko kena pi sendiri tengok senah..kire ni tmpt wajib aku n en.hubby kalau pi IKEA..
Gambar itu Penting Okeh!!
Tau Fu Far with Logan....
Dinner:
Untuk dinner kami pilih untuk makan Satay Ajak, Bandar Baru Salak Tinggi...humm mmg besh satay ni..pada yang x pernah cuba..sila cuba ya...

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...