Tuesday, March 15, 2011

Aktiviti Sihat

Aktiviti sihat apa yang anda lakukan hari ini? aku n en.hubby x tau nak pi mana..kami plan nak pi jalan2 jer kat iOi Mall Puchong...sebenarnya aku dah boleh hidu hajat en.hubby nih..mesti dia nak pi Toys R Us ni... jangkaan aku tepat sekali sbb bila sampai jer...

En. Hubby: Kita naik level 3 terus k..
Aku          : Y? Level 3..naper x level 1 ka 2 ka? (dengan nada pelik)
En. Hubby: Alah jom ja la...

Tanpa membuang masa aku pun apa lagi ikut ja la...kang kalo x dgr dosa pulok..mula aku dah nmpk mesin urut berbayar..GINTELL..so aku ajak en.hubby lepak situ dulu..sedap woo..kan besh klu leh rembat satu letak depan TV kat umah...sure penat bekerja di siang hari tidak terasa..
Mesin ni dikira mengikut minit..3 minit RM1, 15 minit RM 5 dan 30 minit RM10...berbaloi2 kan..tp klu leh angkit tak kat umah lagi berbaloi2 kot.. :D

Haa kan betul senah dia nak pi Toys R Us ni...
En.Hubby beli menatang nih...hummm no komen..
Sebagai dinner aku paw en.hubby Darabif Burger..first time cuba nih..sedap juga especially burger kambing..terangkat sesedap Burger Kambing Kota Warisan... <Thumbs Up>

Ni pulak desert kitaorg untuk malam tuh...TUTTI FRUITI..yummeh!!! aku suka Ais Krim Coklat dia sedap sangat sesedap WENDY'S coklat shake...tp yang x tahannye ice cream ni kita kena self service..pastu dia akan timbang..10gm = RM0.50..so klu 100gm = RM 5.00..total charge aku mlm ni.. RM 21++ tp diskaun jadi RM 19++ oklah kan sbb sedap..:D

Dah la senah aku dah ngantuk that all for today.. :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...