Friday, March 11, 2011

Kemana Kaum Hawa Ketika Kaum Adam SedangSolat Jumaat?

Kemana ko senah bila kaum adam pergi solat jumaat? tido? memasak? hummm bagi aku n kawan2 of course la shopping..klu dah keje kat Putrajaya ni kat mana lagi nak lepak bila kaum adam pi solat jumaat..sudah tentunya Alamanda, Pasar Tani Precinct 2 (Last week aku pergi lupa nak snap gambo)...  untuk minggu nih kami ke
Pasar Kem.Kesihatan Pacel E...klu sapa keje kat sini sure tau tmpt ni kat mana..agak happening, tudung lawa2..macam-macam ada...pendek kata korang x yah la pi Jalan TAR dah..(aku nak Jalan TAR juga)..

Okeh ni dia gambo yang aku dah snapkan untuk tatapan ko senah..manalah duit aku x abih bila kaum adam pergi solat jumaat,...
Sampai jammed sbb ramai org nak pi situ
Kan...macam-macam ada....
Abih Duit I..!!!!

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...