Wednesday, March 9, 2011

Asam Pedas UNITEN, Bangi

UNITEN Food Court...
Rabu 09 Mac 2011...pagi2 lagi en.hubby dah call ajak aku pi mkn untuk lunch nanti..aku baru plan nak mkn NASI GORENG UDANG E14..tup..tup sang suami minta teman kan dia..since aku teringin Asam Pedas Daging dah lama dah..so apa lagi tercapailah hajat tuh..Nasi Goreng Udang kita postponed esok k...

Ok Asam Pedas punya kedai nih berlokasi dia Food Court UNITEN..ala kalau sapa dok Putrajaya boleh pi sini ikut Gate 1..ikut kg Dato Abu Bakar Banginda..cari pintu masuk UNITEN pintu belakang dekat masjid...kedai Asam Pedas ni dok dekat hujung sekali menghadap ke UNITEN...

Actually macam2 lagi pilihan Asam Pedas kat sini..

Asam Pedas Tetel (Campuran Daging dan juga urat2 dan lemak2)
Asam Pedas Ikan Kembung
Asam Pedas Ikan Merah
Asam Pedas Ikan Pari

Semunya sedap2 belaka....humm pendek kata makan dengan nasi saja pun sedap lah...Asam Pedas Melaka mmg beshhhhhhh!!!!!
Clockwise: Asam Pedas Ikan Pari, Nasi En.Hubby, Timun aku & Asam Pedas Tetel

Rupa bentuk Asam Pedas Tetel apabila di Close Up 
Kata atas ni Asam Pedas TETEL...naper ek nama dia TETEL...orang Melaka boleh komen skit x? okeh menurut kawan aku orang merupakan orang melaka...dia kata daging yang ada lemak2 skit mmg diorang panggil TETEL...nasib baik x panggil TET*K...huhu kalu x semua laki pi makan berdoyon2...


Kasi licin..tp aku nasik x abih sbb lauk dah abih..typical me
 Haa amik ko senah..aku makan sampai licin..tp bukan aku jer en.hubby punya pun licin juga..cuma nasi aku jer x abih sbb aku punya TETEL sudah abih..so aku ni kire kalau lauk habis sure nasik tuh aku x kan abihkan..melainkan ada lauk lagi.. :D..so senah ko boleh la pi try pasni...ini kire JJCM (Jalan-Jalan Cari Makan) versi aku la..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...