Monday, March 21, 2011

Tugasan Kerja: Kelantan Part 1

Huh..rasa macam baru ja turun flight balik dr Alor Star setelah pindah rumah...belum habis n reda penat mengemas rumah...kena pulak outstation ke Kelantan...huhuhu nasib badan...x pa lah korang aku malas nak type..nak berehat...ni ja yang aku sempat snap...
yang bercerita dgn yang mendengar..semangat...

Mcm pilot lak mokcik ni
 
 
Renaissance Hotel Kota Bharu
Yumm..yummm
Orang kata kalau mai kelantan x sah la kalau x pekena nasi dagang n nasi kerabu...so apa lagi makan sampai kembung... :D nasi dagang ni kire one of my fav la...

2 comments:

  1. bestnya la dpt outstation cum shopping iye..hehe.aku pun nak pindah ni nx week,hadui dh 2 ari pening kepala mengemas.

    ReplyDelete
  2. huhu..biasa la pindah..aku pindah hr tuh seminggu cuti pun x cukup nak kemas..aku siapkan mana yang ptg ja.. :D ko nak pindah mana lak nie?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...