Wednesday, March 16, 2011

Oreo Chilled Cheese Cake - Order by Hubby's Fren

Dah lama rasanya aku stop dok buat2 kek ni (Sini Bisnes Kek Saya)..malas dah rasa nak jual..huhuhu..mungkin sbb aku bz kot lately ni..so kek nih kawan en.hubby yang order..untuk hubby dia katanya..tuh pun dia minta aku tuliskan aku x wat sbb aku kan nak pindah..so brg + alatan aku semua dah packing..so kek cawan cupcakes nih je la yang dpt aku siapkan untuk dia..price pun aku bg murah skit dari normal price..

So malas la nak type byk2..so ni jerlah hasilnya..

Very Simple...
Untuk kawan en.hubby sorry ye i x dapat nak deco lebih2 sbb i nak pi outstation dah... :D Thanks sbb order..so pasni aku pindah Alor Star mungkin bisnes ini dan bisnes (satu lagi) akan aku teruskan..segalanya tergantung kepada masa..suasana..dan paling penting keRAJINan aku...huhuhu :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...